V podjetju Fotrovičiliji verjamemo v korektno in pošteno poslovanje, zato se trudimo spoštovati dogovorjenih rokov dostave, cene in drugih pogojev poslovanja. V primeru kakršnihkoli zamud ali motenj, pa Vas bomo pravočasno kontaktirali in poskusili tako ugoditi vsem vašim željam.
Prodaja in dostava blaga je načeloma možna samo na ozemlju Republike Slovenije. Po dogovoru lahko blago dostavimo tudi v tujino.
Splošni pogoji poslovanja Spletne trgovine Fotrovičiji so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikom (ZVPot-UPB2), s priporočili GZS in mednarodnimi kodeksi za e- poslovanje.
Splošni pogoji so veljavni na vseh straneh spletne trgovine in pričnejo veljati s trenutkom, ko vstopite vanjo. Pridržujemo si pravico do kakršnihkoli sprememb, delnih ali v celoti, kateregakoli dela splošnih pogojev brez posebne najave. Spremembe veljajo od trenutka objave.
SPLOŠNE INFORMACIJE – OSNOVNI PODATKI O PODJETJU
DRUŠTVO POD KOZOLCEM – Šerkova ulica 1, 1000 Ljubljana
Nismo davčni zavezanecMatična št: 1953419000
TRR odprt pri DELAVSKA HRANILNICA d.d. LJUBLJANA
IBAN SI56 6100 0001 1775 468
Zanj proizvaja
Pavle Gale, Podutiška cesta 85, 1000 Ljubljana
Kontaktni naslovi za hitro in učinkovito komunikacijo:
Mobilna številka: +386 41 681 723
E-mail: foter@fotroviciliji.si
Fotrovičiliji (v nadaljevanju: prodajalec), Podutiška cesta 85, 1000 Ljubljana posluje v v obliki spletne trgovine.
1. DOSTOPNOST INFORMACIJ
Prodajalec se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije:
- identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, številka registra),
- kontaktne naslove, ki omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon),
- bistvene značilnosti blaga oziroma storitev (vključno s poprodajnimi storitvami in garancijami),
- dostopnost izdelkov (vsak izdelek ali storitev, ki je v ponudbi na spletni strani naj bi bil dostopen v razumljivem roku),
- pogoje dostave izdelka ali izvršitve storitve (način, kraj in rok dostave),
- vse cene, ki morajo biti jasno in nedvoumno določene in razvidno mora biti prikazano ali že vsebujejo davke in stroške prevoza. Vse cene so izražene v EUR (Evrih),
- način plačila in dostave,
- časovno veljavnost ponudbe,
- pojasnjen mora biti postopek ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci.
Ne zavezujemo se za pravilnost in popolnost podatkov na straneh elektronske trgovine, niti se ne zavezujemo za pravilnost in popolnost tekstovnega, slikovnega gradiva. Fotografija in dejanski izgled artikla se lahko razlikujeta. Pridržujemo si pravico, da za določen ali nedoločen čas omejimo ali popolnoma ustavimo prodajo nekaterih ali celo vseh izdelkov, omejimo ali popolnoma ustavimo dostop do strani spletne trgovine, ali drugače omejimo ali ustavimo poslovanje spletne trgovine.
Ne prevzemamo nikakršne odgovornosti za kakršnokoli okvaro vaše strojne ali programske opreme zaradi obiska in operiranja s strani spletne trgovine ali za kakršnokoli škodo v zvezi z izdelki kupljenimi v spletni trgovini.
S potrditvijo naročila se vsak kupec strinja s pogoji poslovanja in uporabe.
2. CENE IN AŽURNOST PODATKOV
Vse cene izdelkov v spletni otroški trgovini vsebujejo 22% DDV. Cene so označene v evrih (EUR).Cene na spletnih straneh otroške trgovine fotroviciliji.com veljajo v trenutku oddaje naročila in veljajo do dne objave novega cenika. Cena ne vključuje dostave.
Zavezanci za DDV so dolžni ob nakupu navesti tudi svojo davčno številko in kontaktno osebo.
Ponudnik –trgovina fotroviciliji.si skuša čim bolje skrbeti za ažurnost in pravilnost podatkov, ki so navedeni na spletu. Kljub temu pa se lahko lastnosti artiklov, dobavni rok in cena spreminjajo, tako da obstaja minimalna možnost, da ponudnik ne utegne sočasno s spremembo popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru se kupca obvesti o spremembah ter omogoči preklic ali zamenjavo naročenega artikla.
Ponudnik se ne zavezuje za pravilnost in popolnost podatkov na straneh spletne trgovine fotroviciliji.si, niti se ne zavezuje za pravilnost in popolnost tekstovnega, video, slikovnega ali zvočnega materiala. Fotografija in dejanski izgled artikla se lahko razlikujeta.
3. NAROČANJE
Kupec lahko odda svoje naročilo:
- po e-pošti (foter@fotrovicilii.si)
- preko spletne trgovine (www.fotrovociliji.si)
1) Naročanje preko e-pošte (foter@fotrovicilii.si)
Naročila preko e-pošte morajo nujno vsebovati ime in priimek naslovnika/plačnika, ulico, poštno številko in kraj; kontaktno telefonsko številko in e-naslov; Ime artikla ter količino.
Po oddaji naročila kupec prejme obvestilo po elektronski pošti, da je naročilo sprejeto. V njem so navedeni izdelki in količine, ki jih je kupec izbral. Sprejeta naročila se obravnavajo kot nepreklicna in bodo izpeljana. V primeru, da želite odstopiti od naročila, nas prosim obvestite v najkasneje 6 urah po oddaji naročila po elektronski pošti foter@fotroviciliji.si
2) Naročanje v spletni trgovini www.fotroviciliji.si:
Naročanje preko spletne otroške trgovine je možno 24 ur na dan, vse dni v letu. Potrošnik izbira in naroči izdelke, ki so mu na voljo v spletni trgovini, razvrščene v kategorijah.
Za nakupovanje preko spleta, obiskovalec ne potrebuje uporabniškega računa.
Kupec izbere artikel, ki ga želi kupiti in količino. S klikom na gumb »dodaj v košarico« doda artikel v košarico in prikaže se mu sporočilo o uspešno dodanem izdelku v košarico. Kupcu se ponudijo tri možnosti. Nadaljuj nakupovanje, preglej košarico ali zaključi nakup. Pri izbiri zaključi nakup pride kupec na stran za zaključek nakupa. Izpolni vsa obvezna vnosna polja in izbere način plačila. Če se odloči za takojšnje plačilo ali plačilo po povzetju, kupec izpolni, izbere ali označi še ostale potrebne podatke in s klikom na gumb »oddaj naročilo« odda naročilo. Kupec preko elektronske pošte prejme potrdilo o uspešno oddanem naročilu. Naročilo ima status »Na čakanju«.
Prodajalec takoj oziroma najkasneje v roku 72 ur pregleda oddano naročilo. V posameznih primerih se lahko zgodi, da vam katerega od naročenih izdelkov ne moremo poslati, ker je bil med obdelavo naročila razprodan, zato vas prosimo za razumevanje. V primeru kakršnih koli sprememb, nepravilnosti ali nedobavljivosti blaga, vas bomo takoj obvestili in z vami poskušali najti ustrezno rešitev. Verjamemo, da boste v naši bogati ponudbi našli podoben izdelek, s katerim boste prav tako zadovoljni. Po pregledu naročila prodajalec le-tega potrdi in kupcu pošlje potrdilo. Na vaš e-mail (e-poštni naslov) boste prejeli obvestilo o vašem nakupu, ki je obenem tudi potrdilo, da smo vaše naročilo prejeli. Ko bo vaše naročilo izvedeno in odposlano, vas bomo po e-pošti obvestili. Pogodba o nakupu naročenih artiklov med kupcem in prodajalcem je na tej stopnji nepreklicno sklenjena.
Če je kupec izbral plačilo po povzetju ali plačilo z eno od kartic ali prek Paypala oz Stripe se naročeno blago zapakira in preko dostavne službe pošlje kupcu. V paket se priloži račun in obrazec za vračilo oz. zamenjavo. Kupec prejme obvestilo o zaključku nakupa. Naročilo dobi status »Nakup zaključen«.
4. KUPOPRODAJNA POGODBA
Kupoprodajna pogodba med prodajalcem in kupcem je sklenjena, ko prodajalec prejme strankino naročilo, kupec pa prejme povratno elektronsko sporočilo o potrditvi naročila, kjer si lahko ogleda tudi podrobnosti naročila. V primeru nedobavljivosti naročenega blaga, prodajalec kupca obvesti v najkrajšem možnem času preko elektronskega sporočila oziroma preko telefona. Prodajalec uporabniku, ki kupi izdelek iz spletne trgovine fotroviciliji.si, izda račun v pisni obliki, z razčlenjenimi stroški in pojasnilom o pravici do odstopa od nakupa z vrnitvijo kupljenega izdelka, če je to potrebno in mogoče.
5. ZAVRNITEV NAROČILA
Spletna trgovina fotroviciliji.si si pridržuje pravico, da lahko zavrne naročilo, za katerega ugotovi, da ga pod navedenimi pogoji in podatki, s katerimi razpolaga ne more izvesti. V kolikor bi kupec že plačal preko spletnega plačila, mu v tem primeru vso kupnino vključno s stroški dostave nakažemo naslednji delovni dan.
6. 100% VAREN NAKUP, PRAVICA DO ODSTOPA OD NAKUPA, VRAČILO BLAGA
Naročilo nakupa se sklepa v slovenskem jeziku in je zavezujoče za kupca in prodajalca.
Za izdelke, ki so objavljeni na spletni strani www.fotroviciliji.si, je praviloma rok dobave označen. V kolikor dobavni rok ni označen, bo stranka po oddanem naročilu prejela informaciji o dobavljivosti naročenega izdelka. Pridružujemo si pravico do odstopa od izvedbe naročila, v primerih, da naročenih izdelkov ni na zalogi in je pri vnosu zalog prišlo do tehnične ali druge napake. Do delnega ali popolnega odstopa od naročila lahko pride tudi v primeru, da je prišlo do očitne napake v ceniku ali pa naročilnica ni bila izpolnjena v skladu s splošnimi pogoji.
Pri spletnem nakupu si artiklov pred nakupom ne morete fizično ogledati, zato vam v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov omogočamo možnost vračila blaga – odstop od pogodbe. Kot potrošnik imate pravico, da v 15-ih dneh od prevzema blaga sporočite na naš e-naslov foter@fotroviciliji.si ali po telefonu 041 681 723, da odstopate od pogodbe/nakupa, ne da bi vam bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Rok vračila se začne šteti en dan po datumu prevzema. Izdelek nam morate vrniti najkasneje v 30 dneh od sporočila o odstopu na naslov Pavle Gale, Podutiška cesta 85, 1000 Ljubljana. Izdelek in njegova embalaža (če jo ta ima) morata biti nepoškodovana, brez vidnih znakov uporabe, z nepoškodovanimi etiketami, v nespremenjeni količini in priloženim ter izpolnjenim obrazcem za vračilo blaga. Edini strošek, ki vas bremeni v zvezi z odstopom od pogodbe, je neposredni strošek vračila blaga (poštnina). Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo! Takoj po prejemu in pregledu vrnjenega blaga oz. najkasneje v roku 14 dni, vam bomo povrnili vrednost vrnjenega blaga na vaš bančni račun, ki ste ga zapisali na obrazcu za vrnitev blaga.
Če ste morda artikel že začeli uporabljati, odstop od pogodbe žal več ni možen.
Možnost odstopa od pogodbe je namenjena temu, da si artikel lahko ogledate in če vam ne ustreza, ali da so bila vaša pričakovanja napačna, odstopite od nakupa. Ker želimo, da je ta postopek kar se da kratek in brez zapletov vas prosimo, da ste po nakupu na daljavo pozorni na to da:
Ste previdni z embalažo in jo obdržite v nespremenjenem stanju, dokler ne boste v celoti prepričani, da vam artikel ustreza.
Artikli na katerih so vidne sledi uporabe,niso več primerni za odstop od pogodbe, ker so higiensko oporečni oz. neuporabni za vrnitev v prodajo Za natančnejše informacije o postopku vračila izdelkov pokličite na telefonsko številko 041 681 723.
7. DOBAVA-DOSTAVA
Izdelke iz naše ponudbe dostavljamo izključno na področju Slovenije. V kolikor bi želeli prejeti blago v tujini, naročilo oddajte preko e-maila foter@fotroviciliji.si . Pripravili vam bomo ponudbo glede na kraj dostave in velikosti oz. teže naročenega blaga.
Vso blago, ki je na zalogi, odpošljemo kupcem v roku, ki je objavljen ob izbranem izdelku. Pri vsakem artiklu je pod opisom navedena Dobava. Dobava 4-5 dni pomeni, da izdelek prejmete v 4 ali 5 delavnih dnevih.
Izdelki bodo dostavljeni preko Pošte Slovenija, ki večino paketov dostavijo že naslednji delovni dan po obvestilu o odpremi. Če vas ob dostavi ni na navedenem naslovu, lahko paket prevzamete na vaši najbližji pošti oziroma se za termin in kraj dostave dogovorite s kurirjem – dostavljalcem kar po telefonu. Na Pošti vas bo paket čakal še 15 dni.
Naročene izdelke lahko prevzamete tudi osebno na naslovu Podutiška cesta 85, 1000 Ljubljana po predhodni potrditvi s strani trgovine Fotrovičliji, da je naročilo sprejeto in blago pripravljeno na prevzem. V tem primeru se stroški transporta in obdelave ne zaračunajo.
V posameznih primerih se lahko zgodi, da vam katerega od naročenih izdelkov ne moremo poslati, ker je razprodan, zato vas prosimo za razumevanje. O tem vas bomo obvestili v čim krajšem roku, pri čemer bomo uporabili vaše kontaktne podatke, ki ste nam jih zaupali ob naročilu. Verjamemo, da boste v naši bogati ponudbi našli podoben izdelek, s katerim boste prav tako zadovoljni. V nasprotnem primeru, bomo z vašim soglasjem naročilo preklicali in prejeli boste elektronsko pošto s preklicom naročila.
8. DOBAVA-DOSTAVA
Izdelke iz naše ponudbe dostavljamo izključno na področju Slovenije. V kolikor bi želeli prejeti blago v tujini, naročilo oddajte preko e-maila foter@fotroviciliji.si . Pripravili vam bomo ponudbo glede na kraj dostave in velikosti oz. teže naročenega blaga.
Vso blago, ki je na zalogi, odpošljemo kupcem v roku, ki je objavljen ob izbranem izdelku. Pri vsakem artiklu je pod opisom navedena Dobava. Dobava 4-5 dni pomeni, da izdelek prejmete v 4 ali 5 delavnih dnevih.
Izdelki bodo dostavljeni preko Pošte Slovenija, ki večino paketov dostavijo že naslednji delovni dan po obvestilu o odpremi. Če vas ob dostavi ni na navedenem naslovu, lahko paket prevzamete na vaši najbližji pošti oziroma se za termin in kraj dostave dogovorite s kurirjem – dostavljalcem kar po telefonu. Na Pošti vas bo paket čakal še 15 dni.
Naročene izdelke lahko prevzamete tudi osebno na naslovu Podutiška cesta 85, 1000 Ljubljana po predhodni potrditvi s strani trgovine Fotrovičliji, da je naročilo sprejeto in blago pripravljeno na prevzem. V tem primeru se stroški transporta in obdelave ne zaračunajo.
V posameznih primerih se lahko zgodi, da vam katerega od naročenih izdelkov ne moremo poslati, ker je razprodan, zato vas prosimo za razumevanje. O tem vas bomo obvestili v čim krajšem roku, pri čemer bomo uporabili vaše kontaktne podatke, ki ste nam jih zaupali ob naročilu. Verjamemo, da boste v naši bogati ponudbi našli podoben izdelek, s katerim boste prav tako zadovoljni. V nasprotnem primeru, bomo z vašim soglasjem naročilo preklicali in prejeli boste elektronsko pošto s preklicom naročila.
9. STROŠKI DOSTAVE
Stroški transporta in obdelave spletnega naročila za naročila do skupnega zneska 49,99 EUR znašajo 3 EUR – ne glede na način plačila. Paket boste prejeli na dom, vrednost pošiljke skupaj s stroški pošiljanja pa boste poravnali pri poštarju oz. dostavljalcu (v kolikor niste plačali s spletnim plačilom).
Naročeno blago v vrednosti od 50,00 EUR dalje, vam bomo dostavili brezplačno s privzeto dostavno službo.
Stroškov dostave vam pri zamenjavi izdelkov žal ne moremo povrniti.
10. PLAČILO
Naročeno blago lahko kupec plača:
- Po povzetju v enkratnem znesku
- S plačilnimi karticami preko sistema PayPal ali Stripe
- Po predračunu v enkratnem znesku na TRR
- Ob osebnem prevzemu na Podutiški cesti 85, 1000 Ljubljana, z gotovino.
V primeru plačila po povzetju, s plačilnimi karticami, ali z gotovino prodajalec priloži pošiljki original račun z valuto takoj. Paket bo odpremljen v roku 24 ur od prejema kupnina oz. v dogovorjene roku.
V primeru plačila po povzetju, prodajalec pošiljki priloži original račun z valuto 8 dni.
Ob plačilu po povzetju, boste pošiljko prejeli po pošti proti plačilu samo po povzetju.
POŠTA SLOVENIJE : Poštnemu uslužbencu ob prevzemu paketa izročite gotovino in bo le-ta za vas izvršil plačilo posebne položnice (UPN), pri čemer plačate provizijo po veljavnem ceniku Pošte Slovenije (to je 0,98 EUR za vrednost odkupnine do 98,00 EUR; 1 % od vrednosti za vrednost odk. nad 98,00 do 501,00 EUR; 5,01 EUR za vrednost odk. nad 501,01 EUR.). Če vas takrat ne bo doma, vam pustijo obvestilo o prispelem paketu. Na pošti vas bo paket čakal še 15 dni. Na ustreznem okenčku plačate vrednost pošiljke skupaj s stroški poštne provizije po njihovem veljavnem ceniku (to je 0,98 EUR za vrednost odkupnine do 98,00 EUR; 1 % od vrednosti za vrednost odk. nad 98,00 do 501,00 EUR; 5,01 EUR za vrednost odk. nad 501,01 EUR).
Fotrovičilji si pridržuje pravico, da zavrne naročilo, za katerega ugotovi, da ga pod navedenimi pogoji in podatki, s katerimi razpolaga, ne more izvesti. V kolikor bi kupec že plačal s predhodnim plačilom, mu celotno kupnino vrnemo. Do plačila celotne kupnine so izdelki last podjetja Fotrovičilji. Prosimo vas, da nas obvestite, če niste prejeli nobenega obvestila z naše strani in so od nakupa pretekli več kot 3-je delovni dnevi.
11. REKLAMACIJE
Kupec lahko blago reklamira, če blago nima lastnosti, ki jih je prodajalec izrecno obljubil.
Če je prodajalec poslal napačne izdelke, količine ali pa izdelek kakor koli odstopa od kupčevega naročila. Kupec lahko blago reklamira v 8 dneh od nakupa in zahteva takojšnjo zamenjavo za enak, brezhiben artikel, njegovo popravilo ali vračilo kupnine v zakonsko določenem roku in pod pogoji za uveljavljanje reklamacije iz naslova stvarne napake.
Kupec lahko blago v reklamacijo vrne osebno ali pa ga na stroške prodajalca in po vnaprejšnjem dogovoru s prodajalcem vrne po pošti. Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo!
V primeru upravičene reklamacije ima kupec možnost, da izdelek zamenja za enakega ali podobnega, da ga zamenja za karkoli drugega ali da mu izplačamo kupnino in mu jo nakažemo na njegov transakcijski račun.
V primeru neupravičene reklamacije, kupcu vrnemo izdelek in zaračunamo stroške vračila. Neprevzeti izdelki in neupravičene reklamacije ne ustavijo obveznosti kupca do plačila terjatev. Izdelke lahko kupec prevzame na naslovu Podutiška cesta 85, 1000 Ljubljana v roku 3 mesecev.
11.1 POSTOPEK REKLAMACIJE
Reklamacija artikla je mogoče s predložitvijo računa ali izpolnjenega garancijskega lista.
Če se je na vašem izdelku pojavila napaka, za katero ni kriva vaša nepravilna uporaba oz. napaka ni posledica vašega dejanja, nam lahko pošljete zahtevek za uveljavljanje reklamacije. Zahtevek pošljite na elektronski naslov foter@fotroviciliji.si
V elektronski pošti nam čim bolj nazorno pojasnite razlog za uveljavljanje reklamacije, da bomo čim lažje reševali vašo reklamacijo. Zraven zapišete svoje podatke (ime in priimek ter naslov)ter kontaktno številko, kamor vas bomo lahko obvestili o poteku reševanja reklamacije. Zaželjene so tudi fotografije
Reklamirani izdelek je potrebno dostaviti na sedež podjetja Fotrovičiji, skupaj z računom in zahtevkom za uveljavljanje reklamacije. Vaše podatke in opis napake izdelka na predpisanem obrazcu, ki vam bo poslan preko e-pošte. Prosimo vas, da izdelek zapakirate v primerno zaščitno embalažo, da bo prispel do nas nepoškodovan.
Ko bo izdelek z vso pripadajočo dokumentacijo prispel na naslov podjetja Fotrovičiliji, ga bo pregledal reklamacijski oddelek. Glede na vsebino opisane napake ter glede na ugotovitve reklamacijskega pregleda, vas bomo v čim krajšem možnem času kontaktirali in vas seznanili z nadaljnjim postopkom. Reklamacijska služba vam tekom postopka lahko ponudi popravilo izdelka, zamenjavo izdelka ali vračilo kupnine vključno s stroški pošiljanja, ki so nastali ob naročilu.
11.2 REKLAMACIJE IZDELKOV, POŠKODOVANIH MED PREVOZOM
Tovrstne reklamacije upoštevamo le v roku 15 dni po prevzemu pošiljke. Kasnejših reklamacij žal ne bomo mogli upoštevati. V primeru, da že ob prevzemu na pošiljki opazite znake poškodb, vas prosimo, da pošiljko zavrnete, od poštnega uslužbenca pa zahtevate sestavo reklamacijskega zapisnika o poškodovani pošiljki. Le tako vam bomo lahko kar najhitreje poslali nov izdelek in upoštevali reklamacijo.
11.3 STVARNA NAPAKA IN GARANCIJA TER UVELJAVLJANJE PRAVIC IZ TEGA NASLOVA
Potrošnik lahko napake na kupljenem blagu uveljavlja iz naslova garancije ali iz naslova stvarne napake, kot to predvideva Zakon o varstvu potrošnikov ( ZVPOt) .
Reklamacijo iz naslova stvarne napake lahko uveljavlja za vsak kupljeni izdelek, ki ima garancijo ali garancije nima.
Tako lahko potrošnik zaradi napake na izdelku, za katerega je bila dana garancija, uveljavlja pravice iz stvarne napake, enako pa se odloči lahko tudi takrat, ko ne želi uveljavljati garancijo za izdelek, za katerega je bila dana garancija.
Iz naslova stvarne napake lahko potrošnik napako reklamira pri prodajalcu in to v roku 2 mesecev od odkritja stvarne napake, oziroma v roku 2 let, ko je bilo blago prevzeto s strani kupca. Pri uveljavljanju pravic iz tega naslova mora potrošnik trgovcu v obvestilu o napaki natančneje opisati napako in prodajalcu omogočiti, da izdelek pregleda.
Če napaka ni sporna, mora trgovec čim prej, najkasneje pa v roku 8 dni, ugoditi potrošnikovemu zahtevku.Če pa o napaki obstaja spor, mora trgovec v roku 8 dni podati potrošniku pisen odgovor. Potrošnik lahko zahteva po lastni izbiri: odpravo napake, vračilo plačanega zneska v sorazmerju z napako, zamenjavo blaga ali vračilo plačanega zneska.
Napaka je stvarna:
- če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za njeno normalno rabo ali za promet;
- če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana;
- če stvar nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane;
- če je prodajalec izročil stvar, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.
Primernost blaga za normalno rabo se presoja glede na običajno blago enake vrste in ob upoštevanju kakršnihkoli prodajalčevih izjav o značilnostih blaga, ki jih je dal prodajalec ali proizvajalec zlasti z oglaševanjem, predstavitvijo izdelka ali navedbami na blagu samem.
12. VAROVANJE OSEBNIH PODATKOV
Podjetje Fotrovičiliji, Podutiška cesta 85, 1000 Ljubljana se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov. Ti bodo uporabljeni izključno za pošiljanje informativnega gradiva, ponudb, računov in ostalo potrebno komunikacijo. Podatki kupcev v nobenem primeru ne bodo predani tretji osebi. Pravilnik o varovanju osebnih podatkov
Zbiranje in obdelovanje osebnih podatkov
Osebni podatek je informacija, ki vas identificira: vaše ime, priimek, elektronski ali navadni naslov. Trgovina Fotrovičiliji ne zbira vaših osebnih podatkov.
Uporaba in širjenje osebnih podatkov
Trgovina Fotrovičilji bo uporabila vaše osebne podatke izključno zaradi tehničnih razlogov administracije na spletni strani, da vam zagotovi dostop do posebnih informacij ali za splošno komuniciranje z vami.
Na željo kupca bo prodajalec osebne podatke uporabljal za obveščanje o novih izdelkih in akcijah.
V primeru težav oz. nejasnosti pri uporabi spletnega mesta si lastnik spletnega mesta pridržuje pravico do stika s potrošnikom prek sredstev komunikacij na daljavo. Trgovina Fotrovičilji ne bo posredovala vaših osebnih podatkov tretji stranki ali jih kakor koli tržila drugje, razen če posredovanja podatkov tretji stranki izrecno dovolite. Zaposleni v Trgovini Fotrovičiliji so po dolžnosti zavezani k spoštovanju vaših zaupnih podatkov in obvezani po sporazumu o zaupnosti. Za varovanje osebnih podatkov je odgovoren tudi uporabnik sam in sicer tako, da poskrbi za varnost svojega uporabniškega imena in gesla.
Svoboda izbire
Informacije, ki jih o sebi posredujete Trgovini Fotrovičiliji, nadzorujete vi. Če se odločite, da vaših podatkov ne boste posredovali Trgovini Fotrovičiji, potem do nekaterih spletnih mest na strani ne boste imeli dostopa.
Avtomatično beleženje informacij (neosebni podatki)
Kadar koli dostopate na spletno stran Trgovine Fotrovičiliji, se splošni, neosebni podatki (uporabniki spletnega iskalnika, število obiskov, povprečen čas obiska na spletni strani, obiskane strani) avtomatično beležijo (ne kot del prijave). Te informacije uporabljamo za merjenje privlačnosti naše spletne strani in izboljševanje vsebin in uporabnosti. Vaši podatki niso predmet nadaljnje obravnave in niso posredovani tretji stranki.
Piškotki
Da bi vam olajšali uporabo naše spletne strani in jo naredili bolj prijetno, spletna stran www.fotroviciliji.si uporablja »piškotke«. Piškotki so majhne podatkovne enote, ki nam omogočajo primerjavo novih in predhodnih obiskovalcev, razumevanje, kako uporabljajo našo stran, in ki nam posredujejo podatke, s katerimi lahko naredimo prihodnji obisk spletne strani bolj prijeten in učinkovit. Piškotki ne beležijo nobenih osebnih podatkov o uporabniku in ne shranjujejo informacij, ki bi vas lahko identificirale. Če ne želite uporabljati piškotkov, nastavite svoj računalnik tako, da izbriše vse piškotke spletnih strani in/ali vas opozori, preden se piškotek shrani na disk. Če ne želite spremeniti uporabe piškotkov, preprosto nadaljujte na spletno stran.
Na spletnem mestu se uporablja več različnih piškotkov za različne namene. Na spletnem mestu se uporabljajo piškotki, s katerimi se pridobijo informacije o načinu uporabe spletnega mesta. To so piškotki, ki preko podatka o naslovu internetnega protokola omogočajo predvsem analizo pogostosti in vsebine brskanja po spletnem mestu, ki pa so anonimne in ne omogočajo sledenja posameznega identificiranega uporabnika. Na spletnem mestu se uporabljajo piškotki, ki omogočajo anonimno sledenje informacij, na podlagi katerih lahko boljše prilagajamo naše oglaševanje vašim potrebam.
Za več informacij o piškotkih in njihovem vplivu na www.aboutcookies.org.
Varnost
Trgovina Fotrovičiliji si močno prizadeva za zagotovitev varnosti osebnih podatkov. Vaši podatki so ves čas zaščiteni pred izgubo, uničenjem, ponarejanjem, manipuliranjem in neavtoriziranim dostopom ali neavtoriziranim odkritjem.
Vsi podatki, ki jih obiskovalec navede pri naročilu, so namenjeni le poslovanju ponudnika, ki jih ne posreduje v druge namene ali tretji osebi. Trajno hranimo podatke, ki jih je obiskovalec vnesel ob naročilu v računalniški sistem, ki je ustrezno varovan in zaščiten. Ob morebitnem “vdoru” v računalniški sistem ne nosimo odgovornosti!
Povezave do drugih spletnih strani
Spletne strani Trgovine Fotrovičiliji lahko vsebujejo povezave do drugih spletnih strani, za katere ta izjava o varovanju osebnih podatkov ne velja. Ko zapuščate spletno stran Trgovine Fotrovičiliji, si zato vnovič preberite izjave o varovanju osebnih podatkov vsake spletne strani, ki zbira osebne identifikacijske podatke.
Pravica do obveščenosti
Če imate kakršna koli vprašanja v zvezi z našo politiko varovanja osebnih podatkov ali kako so vaši osebni podatki obravnavani, se lahko brez zadržkov obrnete na nas. Kontaktna oseba: foter@fotroviciliji.si.
Na podlagi vaše zahteve vas bomo nemudoma obvestili – pisno in v skladu s primerno zakonodajo – kateri osebni podatki, če sploh kateri, so bili zbrani med obiskom spletne strani fotroviciliji.si.
13. PRITOŽBE IN SPORI
Ponudnik se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato si bo ponudnik prizadeval po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo kar se da hitro in sporazumno.
Prodajalec se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb. V primeru težav se lahko kupec s ponudnikom poveže telefonsko 041/925330 ali po elektronski pošti foter@fotroviciliji.si. Ponudnik bo v roku 5 delovnih dneh potrdil, da je prijel pritožbo, sporočil kupcu, kako dolgo jo bo obravnaval in ga vseskozi obveščal o poteku postopka.
Če sporazumna rešitev spora ne bo dosežena, je za reševanje vseh sporov med Trgovcem in uporabnikom (kupcem) izključno krajevno pristojno stvarno pristojno sodišče v Ljubljani. Trgovec in uporabnik (kupec) kot udeleženca v elektronskem poslovanju medsebojno priznavata veljavnost elektronskih sporočil na sodišču.
Za te Splošne pogoje poslovanja in za vse spore med Trgovcem in uporabnikom (kupcem) velja in se uporablja slovensko materialno in procesualno pravo, pri čemer se ne uporabljajo pravila mednarodnega zasebnega prava, ki bi odkazovala na uporabo kateregakoli drugega prava.
Za vsa razmerja ter za pravice in obveznosti, ki niso urejene s temi Splošnimi pogoji poslovanja, se smiselno uporabljajo določila Obligacijskega zakonika, Zakona o elektronskem poslovanju na trgu, Zakona o varstvu osebnih podatkov in Zakona o varstvu potrošnikov.
14. ODVEZA ODGOVORNOSTI
Na internetni strani www.fotroviciliji.si so navedeni glavni podatki o izdelkih in za boljšo predstavljivost tudi fotografije produktov. Čeprav se ponudnik trudi zagotoviti natančne fotografije prodajnih artiklov, je potrebno vse fotografije jemati kot simbolične. Fotografije ne zagotavljajo lastnosti izdelka. Barvni odtenki in videz lahko nekoliko odstopajo od resničnega stanja izdelkov. Enako velja za video predstavitve, objavljene na spletni strani, ki so namenjene boljšemu prikazu uporabe artikla, pri katerem so lahko uporabljeni dodatki ali rekviziti, ki ne pripadajo k obravnavanemu artiklu določene ponudbe.
Ponudnik se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na njegovih straneh. Kljub temu, pa se lahko lastnosti artiklov, rok dobave ali cena spremenijo tako hitro, da ponudnik ne uspe popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru, bo ponudnik kupca obvestil o spremembah in mu omogočil odstop od naročila ali zamenjavo naročenega artikla.
Ponudnik ne odgovarja za vsebino mnenj o artiklih, ki jih napišejo obiskovalci. Ponudnik mnenja pred objavo pregleda in zavrne tista, ki vsebujejo očitne neresnice, so zavajajoča ali žaljiva. Ponudnik ne odgovarja za informacije v mnenjih in se odvezuje kakršnekoli odgovornosti, ki izvira iz informacij v mnenjih.
Ponudnik ima možnost odstopa od pogodbe s stranko le, če se ugotovi očitna napaka (46. člen OZ). Kot očitno napako se opredeli bistvene lastnosti predmeta in vse zmote, ki se po običajih v prometu ali po namenu strank štejejo za odločilne ter jih ponudnik v primeru vednosti ne bi potrdil oziroma sklenil pogodbe. To vključuje tudi očitne napake v ceni.
15. IZVENSODNO REŠEVANJE POTROŠNIŠKIH SPOROV
V skladu z 32.členom ZIsRPS (obveščanje potrošnikov s strani ponudnikov), ponudnik Fotrovičiliji ne priznava nobenega izvajalca IRPS kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki ga potrošnik lahko sproži, v skladu s tem zakonom.
V skladu s 4.odstavkom 32.člena ZIsRPS, objavljamo elektronsko povezavo na platformo za SRPS —>TUKAJ (https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=SL)
16. AVTORSKE PRAVICE
Spletna trgovina fotroviciliji.si je v lasti podjetja Fotrovičiliji, Pavle Gale, Podutiška cesta 85. Vse pravice so pridržane. Vsebine na spletnih straneh lahko vsebujejo gradivo, katerega avtorske pravice so lahko tudi last tretjih oseb. Zato je vsakršno posredovanje informacij iz spletnih strani dovoljeno samo s pismeno odobritvijo lastnika.
Pridržujemo si pravico do spremembe pogojev brez predhodnega obvestila.